Arkadaşlar bebeğim 7 ay 23 günlük.
Bir süredir kendi saçını çekiyor. Elini kavuşturabildiği yeri avuçlayıp çekiştiriyor canı da mı acımıyor anlamadım. Var mı bunu yaşayan? Şerit şeklinde elinin ulaştığı yerler kelleşmeye başladı.
Bunun dışında bir de bir haftadır emerken, sıkılınca, uykusu gelince vs tırnağı İle kulağının kafasıyla birleşme yerini kazıyor ve kulağını avuçlayıp çekiyor. Birleşme yeri yara oldu çatlak çatlak.
Elini tutup parmağımı kavratıyorum ama sonra çekip yine kulağına götürüyor. Yaşayan var mı?