mraslan Merhaba kızlar 36 günlük bir oğlum var. Bu sabah parmağının kenarının böyle sarı olduğunu fark ettim yanı iltihap gibi duruyor ama tam emin değilim. Resim de yükledim. Daha önce böyle bir durum başına gelen var mu acaba ? Takıntılı biriydim iyice çocuk ile beraber her gün farklı bir şeyine kafayı takıyorum inanın bu durumdan çok yoruldum 😞 https://hizliresim.com/odk8Gb
Usakliomer mraslan tirnak batmasi bu benimkinin nerdeyse tum tirnaklarinda oluyor sadece batik kismi sari oluyor
Usakliomer mraslan tirnak batmasi bu benimkinin nerdeyse tum tirnaklarinda oluyor sadece batik kismi sari oluyor
Arin1 mraslan yanlış kesilmekten kaynakli o taraf biraz uzun kalmış oda batma yapmıl uzayınca ne demek istediğimi daha net anlatsın olur arada ama baktın geçmiyor iki üç güne doktora göster ☺️
Ygz14 Canım korkma benim oglumunda öyle olmuş tu biraz fazla kesmişim ondan belliydi çünkü ben gitmedim aynı böyleydi kendiliginden geçti ama tabi için rahat etsin istiyorsan gidebilirsin🤗
mraslan Ygz14 ay gerçekten geçti mi canım ya ilk çocuk olunca insan istemsizce panik oluyor ve takıyor saplık ocağına götürdüm doktor ödem yapmıs dedi
mraslan Usakliomer ya ilk defa başıma geliyor biraz panikledim bir kaç güne geçer dedi doktor ama işte annelik
Pelinnnnn İçiniz rahat olsun, benim de başıma geldi. Biraz fazla kesmişsiniz. O kendiliğinden düzeliyor. Temiz tutun sadece, sevgiler 🥰🥰
Salih mraslan tırnağını kesince benim bebeğimdede oluyor doktorum ıslak bezle silmemi söylemişti krem verdi bide
Usakliomer fatima yok tirnagin yapisiyla ilgili saniyorum ben de üzülüyorum ama zamanla gecer insallah
Pelinnnnn İçiniz rahat olsun, benim de başıma geldi. Biraz fazla kesmişsiniz. O kendiliğinden düzeliyor. Temiz tutun sadece, sevgiler 🥰🥰
Pelinnnnn İçiniz rahat olsun, benim de başıma geldi. Biraz fazla kesmişsiniz. O kendiliğinden düzeliyor. Temiz tutun sadece, sevgiler 🥰🥰
mraslan Pelinnnnn bende tırnağını kestikten sonra aslında kolonya döküp eldivenlerini takmıştım ama nasıl oldu anlamadım bir daha korkumdan tırnaklarını nasıl keseceğim acaba 🥰
Ygz14 mraslan evet canım sonuçta tecrübesiziz napalım🤗krem mi yazdı canım bende götürücektimde geçince götürmedim açıkcası😊
Belinayyy mraslan vazelin sürebilirsin canım benimde başına gelmişti bikere benim basimada ole gelmişti derin kesmedim zaten cesarette edemem ama elini çekmişti heralde cizdirdim oleyken
fatima Usakliomer bizim iki orta tırnağımızda zaman zaman çıkıyor ama kesme ile alakalı Olduğunu düşünmüyorum çünkü diyelim bugün kestim tırnağını beş gün sonra falan çıkıyordu sağlık ocağına gittiğimde söylemeyi düşünüyorum ben de
Salih mraslan dextrocin antibiyotikli kremi vermişti ben kendinede kullanmıştım bi kere cok yakıyor o yüzden bebeğim uyurken kullanıyorum