Kızlar dün oğluma bezi bıraktırmaya başladım bebisim 25 aylık kızlar çok şükür çok sıkıntısız gidiyoruz. Gece hiç çiş yapmadı gündüz de altına kaçırmıyor sürekli tuvalete götürüyorum lazımliga falanda alışamadı öyle yapıyoruz direk. Ama dışarı çıkmam gerekirse altına kaçırırsa diye çekiniyorum siz yaşadınız mı hiç böyle sorunlar? Dışarı çıkarken neler yapıyorsunuz?