Ozumm41 Kızlar bebeğim 13 günlük . Ve uykusunda bazen titriyo. Tüm vücudu değil de kolları titriyo. 5-10 saniye belki az daha fazla sürüyo. Doktora götürcez ama bikaç gün sonra . Böyle bi şey yaşayan ya da duyan var mi normal mi bu durum ???
AlyaMavi Ozumm41 hicbirseu olmaz korkma .Bebeklerde Demir eksikliği olur 2 yaşına kadar o zaman kadar titrer seyirir kafa çene ayaklar uyarırken falan normal emmesi nasıl
Mervew Ozumm41 bizde vardı ve sese aşırı hassasiyet falan kalsiyum eksikliği vardı ağızdan takviye yaptılar geçti. ilk iki üç günde vardı bizde
Ozumm41 Mervew bizimkinde de sese aşırı hassasiyet var . İlk muayenesinde bi şey demedi doktor bi eksikliği var mi bilmiyorum