Merhaba anneler öncelikle kendi deneyimlediğim şeyleri paylaşmak istiyorum bebeğim 15 günlükkken doğum kilosunun altında gelmişti doktor sütün yetersiz mama kullan dedi ams ben bırakmadım hep emzirdim sonra sütümü sağdım her hafta tartıya gittik sonra devlet hastanelerinin emzirme danışmanları var ona gittim bebeğim kilo alıyordu içimde hala bir tedirginlik vardı çünkü gündüz resmen memede boğuşuyırız oğlumla sanki gündüz sütüm yetersiz gibi hissediyordum hep Dilruba emzirme danışmanının çayını ve tabletini aldım ama öğle yemeğini de öğünüme bir klemeyi unutmadan şimdi birkaç gün oldu daha ama daha rahat günler geçiriyorum bu arada yanında hurma dut kurusu giiv şeylerde tüketiyorum ve bol su