Saricizgilibeyazev Anneler biz 35 günlük olduk sarılık değerlerimiz normal olduğu halde göz çevresinde hala sarılık var bu normal mi ve ne zaman geçer Böyle bir durum yaşayan var mı
mraslan Saricizgilibeyazev bende şuracıkta bekleyeyim 🙆🏼♀️ sarılığımız yok fakat gözünün içini bazen sarı görüyorum normal midir bilemedim
Ygz14 Saricizgilibeyazev evet benim oglumda uzamış sarılıga kaldı şuan 2 ay 20 günlük daha yeni yeni geçiyor o yavaş yavaş gececek bol bol emzirdirkce doktorumuz 4 ayına kadar anca geçer demişti çok şükür geçti
Bircicekbirbocekannesi Saricizgilibeyazev normal canım sarılık gecsede gözdeki sarılık biraz geç geçiyor sen yine sık emzirmeye devam et
elifiii Saricizgilibeyazev bol bol emzirin, tek ilaci anne sutu ya da emzirmiyorsaniz mama. idrar yoluyla atacak. sekerli su vermeyin..
Hbbadgzl Gözdeki sarılır. En son ve en geç geçiyor merak etmeyin zamanla geçer bizde 28 günlüğüz bitti sarılığı ama gözleri sarı
Ygz14 Saricizgilibeyazev yok bence kesinlikle verme gececek bol bol emdikce ve biz yattık yogunbakımda çıkarkende dedilerki kesinlikle şeker li su vb şeyler vermeyin dedi
Nisanur69_ Saricizgilibeyazev size en güzel çözümü söyleyeceğim emin olunki 1haftada hemen geçiyor bebeği yıkarken kovadaki suya altın atın bu.1 ikinciside. Temiz yumuşak bir tane türbenti yada bezi dalinle hafif köpürtüp her sarı akıntı gelmesinde silin ve bebeğin gözlerinin uç taraflarına masaj yapın siz yaptıkça içi boşalacak..
Nisanur69_ Nisanur69_ dalinle silin ayrı yeten sildikten sonrada o türbentin diğer bir ucunu ıslatın tekrar silin öyle köpüklü bırakmayın
Aslanannesi_ Saricizgilibeyazev bizimde 40 gün sürdü doktora sorduğumda sarılık aşağıdan yukarı doğru geçiyor en son yüzden gidiyormuş. 10 güne geçer dedi öylede oldu vücuttan atmışsa sizinkide öyle olacaktır canım.