alpmom1 benim oğlum kabız vs herşey vardı alerji için kullandık bir biberon içti ve anında tuvaletni yaptı asla kabız gaz yapmadı kilo da aldırdı alamıyordu biz 18 aya kadar kullandık 2 nosunu sonra bıraktık alerji mamalarının en tadı güzeli cici bebe süt gibi tadı biraz daha yavanı gibi normal mamaya göre pahalı doktor uygun görürse rapor çıkıyor