Merhaba arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık .. ilk bir ay sırtüstü hep yatırdım kafasını çok çeviremiyo diye son bi buçuk aydır hep yüzüstü yatryrm güzel uyuyor sırtüstü yatırdığımda ya ağlıyo ya da hemen uyanıyo . Varmı bu şekilde olan sırtında ya da belinde bi sorunmu var acaba diye doktora götürücem gerçi kalça çıkıklığı için bakılmıştı bi sorun yok ama bilemiyorum