Kızım iki elini tek ayağını kullanarak emekliyo . Bir ayağının dizine basiyo diğer ayağının üzerine neden böyle olabilir başına gelen var mi ben 8 ay 20 günlük başlarda önemsemedim fazla alisiyodur dedim bu şekilde emekliyo bir haftadır neden olabilir yardımcı olun kızlar lütfen bilginiz varsa internette de fazla bilgi yok