Mavikurdelelii Kesi bölgesi iyileşince daha iyi oluyo Yada alt kısmı al Kesi tarafını jiletle al istersen
bossmom Benim doktorum ilk 3 ay önermedi ağrı olur dedi bende korkudan şimdilik tüy dökücü kullanıyorum , 2 ay 18 gün oldu doğum yapalı.