Arkadaşlar merhaba. Oğlum 2 yaş 8 aylık. 5 gündür tuvalet eğitimine başladık. İlk iki gün evde gitmemek için ağladı ikna edip götürdüm ama asla tuvalete yapmıyor. Adaptör, basamak falan aldım. Lazımlık aldım. Oturuyor ama yapmıyor. Kreşe gidiyor orada da öğretmeni uğraşıyor ağlıyormuş orada da. Çişini tuvalete yapmaması sizlerin de başına geldi mi? Aşırı zorlanıyorum. Önerisi olan var mı? Ne yapabilirim?