Smehtap ve 3+1 evde oturuyorum sıfır eve girdim
1600 yapmış ev sahibi kızlar 1300dü
yuhumgeliy %25e göre 1625 yapıyor zaten hayırlısı olsun hakkınızda:)
yuhumgeliy Duyduğum gibi en fazla %25 yapılıyosa 1625 oluyo