elifburak707 6.5aylık başladık biz katı gıdaya . Şuan oğlum 9+7 aylık ve sabah ya normal kahvaltı eder tereyağlı peynirli yumurta çeçil peyniri zeytin domates salatalık yada cicibrbe nin irmiklisi çıkmış onunla Bebelac Gold un kahvaltılık tahılı ile kaşık maması yer . Bazen ıhlamur kaynatıp Eti tuzsuz kıtır ekmek ile az tuzlu peynir ile mama yapar verirdim (ilk gıda başlangıcından beri veririm ). Ara öğün avokado denedim öğürdü o nedenle ev yapımı yoğurt ve meyve veriyorum 2ayrı ara öğün olarak . 2 ana öğün 2ara öğün yapıyorum . Meyveyi ilk başlarda hem dişlerini kaşısın hem çiğnemeyi öğrensin diye file ile verdim . Şimdi çok şükür ısırarak rahat yiyiyoruz.Yumurtayı beyazıyla verdim hiç ayırmadım az tattırdım baktım sorun yok devam ettim . Yoğurdu Sütaş Babymix verdim yapamadığım zamanlarda onu da çok seviyor . Karpuz yer magnezyumunu da ordan karşılıyor . Tavuk suyu çorba,yemekleri tuzsuz yapıp suyundan verebilirsin . Bebek irmiği ile mama yapabilirsin , keçiboynuzu unu ile muhallebi (tabi çok çok az ekle keçiboynuzu çok ağır bir tat acı oluyor 😁). Ben herşeyi verdim . Bal ve Süt hariç onları 1yaşından önce vermem . Çilek dahil tüm meyveleri yumurtanın beyazı hepsini tattırarak verdim . Sonuçta alerjik bebekse 1yaşında verdiğimde de tepki göstericek şimdi verdiğimde de.