zehra470 Ben kendi bebegımı gozlemlıyorum 3 öğün fazla olur o zaman anne sütü az alır. O yuzden 3 öğüne gecırmıyorum. İlla 3 öğün yıcek diye birşey yok bebişimizin durumuna göre hareket edin bence. 3 öğün versem yer ama anne sütü bu sefer cok gerıde kalır bunun önüne geçmemek için vermiyorum.zaten ara öğünde yogurt ve meyve verouorum buda baya tok tutuyor. Yıyecek olarakta malesef her bebek herseyı yemiyor ne sevıyorsa onu yedırın. Benımkıde mercimek sevmiyor mesela içmek istemiyor zorlamıyorum. Yanlız şöyle yapıyorum sabah kahvaltı öğlen ara öğün akşama dogru yemek verouorum arada hız yemek cay meyve vs yerken onun elinede salatalık elma kayısı kek vs varsa onu verouorum kendınce yıyor.