newwmommm merhaba benim çocuğum da ayniydi 2 gün önce antibiyotik verdiler calpol ve dolven dönüşümlü verin dediler fakat ateşi düşüyor gibi olup tekrar yükseliyordu. En son aldım başka hastaneye gittim iltihap varmış bogaz enfeksiyonundan dolayı hemen antibiyotik iğne yaptilar fitil koydular ateşi düşmeye başladı. Dun hiç ateşi çıkmadı 3 gün antibiyotik iğne vurulacak başka doktora gidin isterseniz geçmiş olsun