Oglumda bogaz enfeksynu varmis bes altı gündür bogazi ağrıyor hafif öksürük burun akintisi arada kusma balgam da varmis ama haddinden fazla iştahsız şu saat oldu asla agzina bisey almıyor onceden yerdi isyahliydi bes altı gündür ne yiyor ne bişey ha bire su iciyor başına gelen varmi nasil düzeldi doktor zinco verdi antibiyotik verdi ventolin vs verdi ama asiri aşırı iştahsız sinirim tepeme çıkıyor artık ne getirsem yemiyor uykusu da aşırı bozuldu gece uyumuyor gunduz on bes dk anca bıktım vallahi ya