Deletedmom_58 Nasıl sakinlestiriyosunuz Allah aşkına 🤣🤣şebeklik yapıyorum yok hoplatip zıplatıyorum yok yalandan ağladığı o kadar belli ki 🤣
sarmaliklahana Deletedmom_58 Direk alıp omzuma yaslıyorum kucagımda oyyy oyyyy ballısı tatlısı diye seviyorum sakşnleşmedi mi en son silahımı kullanıyorum. Memeeeeee😆😆😆😆😆
TheBaby Deletedmom_58 Kucağıma alıp aman yeşillendi fındık dallarını söylüyorum kahkahalar atıyor şarkı türkü hastası hemen keyiflenir😂
haziran6 Deletedmom_58 en nefret ettiğim sinir oluyorum agla diyorum daha çok ağla sonra kucağıma alıyorum ne oldı diyorum boggg diyorum hemen gülüyor😁
Deletedmom_58 Balkizlarim 🤣🤣🤣gözünden yaş da gelmiyo dimi ağlayinca o kadar komik ağlama numarası yapıyolar ki 🤣
Deletedmom_58 TheBaby ohhh bende samsak doveci söylüyorum kısa süreliğine keyfi yerine geliyor sonrası yine ağlama numarası 🤣
Sumeyraas Deletedmom_58 kendine zarar vermiyorsa tepki vermiyorum hiç. Ya da oyuncakla falan dikkatini değiştiriyorum.
Deletedmom_58 Sumeyraas her türlü yolu deniyorum baktım hala aynı hemen susturucu silahım emziriyorum 🤣
Balkizlarim Deletedmom_58 bazen evet bazende işi çözmüş 😂😂😂 ama küçükken numara yapınca baya belli oluyordu 🙈🙈
Kadifemsii Deletedmom_58 23 aylık kızım yalandan ağladığı çok oluyor . Bak şuan numara yapıyorsun diyorum hemen susuyor 😬😬 farkındayım ve yemedim yani anlıyor kız 😀😀