Pinarucar Merhaba arkadaşlar , bebeğimi yıkarken kulak arkasının kabuk bağladığını gördüm hastaneye götürmeli miyim başına gelen anneler var mı buarada bebeğim üç aylık
Deletedmom0099 Pinarucar hayır normal kir birikiyor orada, başını şampuanlarken orayı da sık sık nazikçe temizleyin
Mommmyyyyyyyyy Pinarucar benim de bebeğim 3 aylık aynı dediğiniz kabuklanma bizde de oluyor banyo yaptırırken nazikçe kulak arkasını da yıkıyorum geçiyor. Ben normal diye biliyorum.
Minnakordek Pinarucar kır değil de yağ birikiyor katman oluyor gayet normal yikadiktan sonra kulula orayı kulak çöpü ve gül suyuyla günde iki defa sil koku da yapabilir enfeksiyona da neden olabilir gayet normal
Ece011 Pinarucar benim kızımda da vardı çocuk doktoru kızımı alerjisi için uzman doktora yönlendirirken belirtilerine kulak arkası kuruluğu da yazmıştı. Tek başına alerji belirtisi değildir tabiki.
Gunzey Benim kızımın da ne kadar nemlendirsem de kabukluydu kulak arkası. Alerjik bebek olduğu içinmiş meğerse sonra söylemişti doktoru