Wonderful_mom Kızlar sol göğsümün ucunda beyaz küçük birsey var .. emziriyorum.. internete baktim da süt kabarcığıymıs .. nasıl geçer acaba
Valeria Wonderful_mom benim de ilk zamanlar varsı sonra kendiliğinden geçti. Bi rahatsızlık vermiyordu ellemedim ben de🙊
Mavikurdelelii Wonderful_mom sakın öyle şeyler yapma yara edersin Süt taşı diye de geçiyo Geçer o , geçmezse de emzir bol bol.. O sütün içindeki yağdan tıkanıklık yapıyo bazen