Deletedmom_49 Kızlar ben diyetisyen eşliğinde ilerliyorum. 5 kg verdim 3 haftada. Nasipse 7-8 kg daha vermek istiyorum. Leslie arkadaşı arıyorum kendime 😅🙏 motive oluruz belki. Hem de daha çabuk gider kilolar
AyazMerve Deletedmom_49 Benim de bugün 1 ay oldu 5 kilo verebildim. İki günde 1 Leslie yapmaya başladım yoksa başka türlü olmayacak hep gram gram gidiyor 🤦🏼♀️
Deletedmom_49 birprensesannesi_5050 inşaallah 🙏 hedef? Suanki kg? Yarından itibaren başlayalım. Kaç dakika yaptığımızı yazalım
Deletedmom_49 Aslg süper hedef ne? Suan ki kg? Bir de her gün yazalım o zaman buraya kaç dk Leslie yaptigimizi
Gzmsda 16 gun aralikli oruc yaptim suan isvec diyeti yapiyorum 3. Gun bitti. Egzersiz yapabilecegim bi diyet deil. Ama insallah ulasiriz hedefimize… 😇
Deletedmom_49 AyazMerve ay kesinlikle öyle. Sporsuz asla gitmiyor.. beraber ilerleyelim o halde. Her gün kaç dakika yaptığımızı yazalım buraya
Anna04 Bende varım kızlar bebemi Uyutup birazdan leslie yapmayı planlıyorum siz kaç dk olandan yapıyorsunuz
Goktugakca-3419_ Deletedmom_49 diyete başladım 73 le geçen hafta tartıldım 71 olmuştum bugün tartıldım 69.85 cik olmşum 5 kiloyuda beraber verelim o zaman😀😀
Deletedmom_49 Goktugakca-3419_ aa çok iyii vermissiin👏👏👏 beraber verelm ben spor yapmayinca çok gitmiyor 😅yarın sayimlari yazariz
Goktugakca-3419_ yuhumgeliy boyun varmış gı senin benimki 1.62 tabi banada diyolar boydan belli olmuyo kilon diyede olsun neyse biz gene verelim o kiloları😃
Goktugakca-3419_ Deletedmom_49 Anam her akşam yürüyüş sabahta market falan ekmekte yok derken çok şükür verdim bol su içtim aslında sudan da tiksinen biriyimdir her çarşamba tartılıyorum bu arada berek kız verek nedir çektiğimiz bu kilodan yağdan kaloriden😀😀😀