Kızlar benim oğlan 10 sonra iki yaşını dolduracak. Ya parkta felan kimde ne gorduyse almaya çalışıyor ,zorla ellerinden alıyor ,paylaşmıyor eşyalarını. Zorlayınca da ağlıyor kendini yerden yere atıyor . Güzellikle söylüyoruz olmuyor ,kızıyorum olmuyor . Artık sinirlerim tepeme çıkıyor böyle olunca. Alıyorum eve gidelim diye saçımı cekiyor vuruyor . Ne yapacağım ya bana akıl verin lütfen. Zaten çok sabırlı biri değilim ,iyice delleniyorum.