Kızlar selam.
Bir kere bebeği mamayı içmediği için içine pekmez karıştıran arkadaşa denk gelmiştim burada. Benim de 3 aylık bebeğim var ve mamayla besleniyor. 2-3 mama denedim ama hiçbirini iştahlı içmiyor. 3 ölçek yani 90ml yapmama rağmen hepsini bitirmiyor ve 3-4 saat aralıklarla vermeme rağmen. İçine pekmez karıştırsam mı diye bi düşünmedim değil. Var mı karıştıranınız veya karıştıran birini bileniniz? Ayakta pışpışlayarak zar zor içiriyorum 🤦🏻♀️