Eminemir33 15 haftalık olmadan önce ilk dozun yapılmış olması gerekir en az 4 en fazla 8 hafta sonra da 2. Dozu yaptirabilirsiniz ancak 6 aylık olmadan bitmiş olması gerekiyor diye biliyorum. En doğru bilgiyi çocuk doktoru verir zaman kaybetmeden bir doktora gidip sorabilir ve yaptırabilirsiniz. Ben rotarix marka aşıyı yaptırdım 3. Ve 5. Ayda