Dimitrina_kovaceva MelikeBade comfort gaz ve kabızlık yapmıyor canım fark o. Optipro benim bebeğimde gaz yaptı
Dimitrina_kovaceva Minikkmr demedik canım zaten optipro kullanıyorduk kabız yapınca comforta geçtik aylar önce.
Dimitrina_kovaceva Eslimbalkizlarim deneyeyim şimdi humana aldırdım yine kabızlık olursa artık aptamil… 1 nosu kabız yapmıştı ama . 2 de kabız yapar mı bu durumda ?
Linaamom Dimitrina_kovaceva merhaba anne sütü de alıyor mu bebeğiniz. Comfort için bize anne sütü almıyorsa kullanabilir demişlerdi sizin öyle mi acaba
Dimitrina_kovaceva Linaamom 6 ay 1 haftalıkken anne sütü bitti. Ama anne sütüyle alakalı degil optipro normal , comfort ise optipronun kabızlık ve gaz yaptıgı bebekler için