Merhaba. İki bebeğimle beraber ay sonunda Urfa’ya döneceğim. Orada evimizde klima yok. Olsa bile hasta olacaklar korkusu ile açamam zaten. Bebeklerimden biri çok küçük çünkü 40 günlük. O sıcaklarda nasıl yapabilirim, bebeklerim hasta olur mu, çok endişeliyim