-Deniz_ Doruk_efe tesekkür ederim ben 4.5 yasindaki ogluma yaptirdiydim nimenrix i ama söylediklerinizi kaydedeyim kızım icin lazım olacak 😊
hasaneymen Senem45 9 12 24 ayda bexsero nimerex 9 12 ayda yaptrmistik aylarını doktorumuz yazdı eczaneden aldık ebemiz yaptı doktorumuzun yazdığıni görmeden yapmadı.