Kızımda yaşadık ama 3 aylıkken bu sorun ortaya çıktı. Her ay kan verdik bazen yükseldi bazen tekrar düştü ama ek gıdaya adam akıllı geçene kadar asla referans değer aralığına girememişti değerleri. Ek gıdadan sonra sıkıntı hiç kalmadı. 3 ayda bir gelip kan vermeniz yeterli dendi. Bizimki yükselip düştüğü için sitrik nötropeni olarak teşhis konmuştu. Eğer sizinki de böyle olmuşsa takip dışında bir şey gerekmiyor. Genelde B12 düşükse de ortaya çıkabiliyor.