Minikbirbebek Babalar gününe özel bi tane tv si indirimde beko kullanıp memnun kalan ? Aynı tv arçelikte de indirimde
Dbe1506 Minikbirbebek ben beko kullanıyorum 3 sene oldu alalı memnunum tek sorun benim için googleye girmemesi onun dışında YouTube Netflix Facebook falan giriyor rahatça
Kalpsizim33 Minikbirbebek bende kullanıyorum 9 yıldır yeniledim şuan ikisini de kullanıyorum memnunum tavsiye ederim
Deletedmom0099 Minikbirbebek benimki eski model olduğu için internetsiz. xioaminin internete bağlama cihazıyla izliyorum netflixi falan