Merhabalar anneler,
Çocuklarınıza davranışlarınız nasıl? Her sabah bugün sabırlı olacağım diye uyanıyorum ama her defasında deliriyorum.
Kızım 20 aylık hic bir şekilde oyuncaklariyla oynamiyor, sadece sandalyeye koltuklara tırmanıyor, benim el işlerimle oynuyor.
Dün koltukta ters sarkmisti yani nasıl sakin kalayım ben?
Bütün gün anne anne anne.. efendim Kızım diyorum yine anne anne anne..
Sizin çocuklar nasıl? Nasıl sakin kalıyorsunuz?