aysegulkey merhaba kızlar bugün doktordan geldik ck değeri 300 çıktı genetik test istediler ve bir test daha yaptılar netten bakıyorum dmd hastalığı için yapılıyormuş çok korkuyorum başına gelen varmı böyle bişi sonuçlar 1 2 aya çıkıyormuş