Kızlar merhaba. Annemin yanına tatile geldim annem bir kaç senedir menopozda. En çok şikayet ettiği arada gelen ateş basmaları. Çok fena oluyor yığılıyor bir köşeye kendini yelpazeliyor çok kötü oluyor. Az öncede evdeydik içerideydi Allahım nolur bitsin artık lanet olsun kadınlığada rahimimi aldırcam en son Allah rızası için bu nedir ya diye ağladı çok üzüldüm ya. Havluyu soğuk suyla ıslat ensene bas dedim hemen. Bilen var mı nasıl geçer bu? Bizde mi yaşayacağız böyle 😢