Asenam16 Benim adet dönemi dışında kanamam olmuştu. Ultrasonda kist göründü. Devlet hastanesine gitmiştim. Doktordan hiç memnun kalmadım. Kötü huylu bu, yumurtalık kanseri olabilirsin, cinsel hayatına ara ver, sağından soluna dönerken dikkat et patlar iç kanaman olur vs vs ay bir sürü kötü şeyler sıraladı. Filmlerdeki gibi ağlaya ağlaya sahile yürümüştüm. Özele başka doktora gittim. 6,5cm yumurtalık kisti dedin Yumurtalığına yapışırsa sorun olabilir alalım ama kötü bişey olacağını sanmıyorum dedi. Kapalı ameliyat oldum patoloji raporum temiz geldi. İçi su ve kan doluymuş. Bana başka belirtilisi zararı vs olmadı sadece kanamam olmuştu. Düzenli kontrole gidiyorum 6 ay arayla. Basit kistler olabiliyor bazen atılamayan yumurtalar kistleşebiliyor demişti doktorum. Siz de başka bir doktora gidin bence. Geçmiş olsun 💐