010422 Oğlum henüz 47 günlük. Bir de tabii 33 aylık bir kızım var 3 yaş sendromlarını dibine kadar yaşadığımız 🤗 Vallahi doğal yollarla gidiyor şuanlık emziriyorum oğlanı. Gün içinde de kıçımın üzerine neredeyse oturmuyorum kızım akşam 9.30 civarı yatana kadar. 84 ile doğuma girmiştim dün tartıldım 71 dim. 63 ile hamile kaldım bu arada. Şimdiden sonra biraz daha yavaşlar tabii kilo verme işi kendi kiloma yaklaşırken. Bol bol su içiyorum. Süt olsun diye her önüme geleni yemiyorum, normal ev yemekleri yiyoruz biraz meyve vs zaten Adana gibi sıcak bir memlekette yaşıyoruz yemek yiyesimiz gelmiyor ve ekmeğe zaten ailecek düşkün değiliz. Kızımda da 6 aylıktı eski kiloma döndüğümde birkaç kilom kalmıştı yani sonra o da gitti. Bol hareket bol su… İkisini de sezeryan oldum kendimi aynı gün ayağa kaldırdım her işimi kendim gördüm bunlar hep etkili.