Enayii Onunla konuşun, sen artık büyüdüğün için gece süt içmene gerek yok, o yüzden biberon da artık uyuyacak diye. Biberonu beraber uyutun ya da komple kaldırın gerekirse. İlk birkaç gün ister ağlar ama her seferinde pes etmeden anlatın. Uyku öncesi başka bi rutin ekleyin mesela ben emzirmeyi kestiğimde o gün neler yaptığımızı konuşma rutini eklemiştim her gece ışıkları kapatınca konuştuk. Hafif müzik açma tarzı farklı bir şeyler de olabilir