ecee034 Oğlumun bacakları tombiş 4 numara kullanıyoruz 5 numara çok mu büyük gelir iz yapıyor bacaklarında bez yoksa baby turconun bezi mi küçük
Dondurmalikahve ecee034 Evet kilosuna göre geçebilirsiniz ben normal kiloda 4 no kullanıyodum o zamanlar
Babyisot ecee034 kg su ve vücut tipine bağlı ayı önemli değil oğlum 9bucuk aylik 10.5 kg 5 kullanıyorum ama bacakları zayıf o yüzden rahat oluyor kalıpları çok küçük değil aslında amamesela Prima premium 5 baby turco dan daha büyük
Haffuse 5 cok buyuk olur…4 le devam et…benim kizom da 4 aylik 3.5 ayliktan beri 4 kullaniyorum, bizimki de tompik, iz her turlu yapiyor…