Bebeğim 5 ay 3 günlük oldu. Altta bi tane minik dişi ucunu gösterdi ☺️ Artık ayaklarını tutuyor hatta ağzına götürüp parmağını emiyor. Bebeyatmaz aldım onun içine koyuyorum oyuncaklarla oynuyor.Pek kitap okuyamıyorum herşeyi ısırmak istiyor.Kilosuna vs daha baktırmadım ama gündüz uykuları çok kısa maximum 40-45 dk arası bunu uzatmanın bi yolu var mı sizde durumlar nasıl ?? Sizin bebeklerinizde nasıl gelişimler oldu ? Ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz bebeklerinizle ? Bir gününüz nasıl geçiyor ☺️