narlinco Merhaba arkadaşlar, Bebeğim 2 ay 10 günlük. 2 gündür çok fazla uyuyor uyandırmakta güçlük çekiyorum. Normalde az uyuyan bir bebek olduğundan dolayı evham yaptım. Böyle bir durum Başına gelen var mıdır?
Esrmrtsbr narlinco uyuması daha iyi değil mi ben bebeğim deliksiz 1 saatte olsa uyusun diye dua ediyorum 😀benimkide 15 dk 20 dk uyur uyanır hemen
Sara1904 narlinco bizde 50 günlüğüz dün benim benekte öyleydi normalde bir saat uyumazdı acaba büyüyorlar diye mi