Bende de durum aynı ama tek farkla benim ki 3 yaşında doğurduktan sonra sürekli bir yerim ağrıyor, hastalaniyorum… Soğuk bişey yesem anında boğazım şişiyor . Emzirmeyi 23 ayda bıraktık ama bende durum doğumdan sonra aynı vaziyette kaldı. Bende diyodum emzirdigim için böyleyim heralde. Ama kestim hala aynı. Allahım bugunu aratmasın…. Anlayamadım bende…. Çözüm bulan bana da söylesin