Deletedmom_78 Kizlar merhaba benim biberonum lansinohtu ve her 30 cc ye bir ölçek mama koyuyordum o biberonum mefta olunca wee bayb biberon kullanacağım ama bunun ustunde yazan sayilar 25 50 75 seklinde ilerliyor yine her bir cc ye bie olcek mi koyacagim?
AyazisMom Deletedmom_78 Hayır canım 25 ile 50 arasındaki çizgilerden ayarlayabilirsin onların arasında 5 cizgi var sanırım sen 25 i 2 çizgi geçir su koyarken
Deletedmom_78 AyazisMom mesela 175 ccin 1 ustundeki cizgiye kadar su koyayacgim 6 olcek mama koyacagim yani yine her 30 cc ye bir olcek gibi 🥲dogru anladim umarim🥲
Deletedmom_78 AyazisMom ama mesela bu biberona göre 175 e kadar 7 ölcek mama oluyor her cc ye bir ölçek ya lansinohta 180 e 6 koyuyordum😬her 30 cc ye 1 olcek diye ☺️bu biberon 25 seklinde ilerledigi icin sanirim ama ben yine 180 e 6 kasik koyacagim demi☺️ay yanlis yapmak istemiyorum kusura bakma canim ☺️
AyazisMom Deletedmom_78 evet canım zaten biberonların %90 30ar cc lik ölçeklerle yükselir mamacoo kullanıyorum ben benimkide 30cc lik ölçeklerle seninkide 25 cclik ölçekya aradaki 5 çizgilik bölümle hesaplarsak 2. Çizgi geçirceksin örng 175 cc de aynı 2 çizgi geçir 180 cc tekabul etsin koycagın su