Yaseminikk daha küçük o annesi. Seni istiyo, kokunu istio, dünyayı tanımıyor huzurlu korunaklı Bi yer arıyo, o huzurlu güvenli yer de senin kucağın. Benim kzım da öyleydi, hep koynumda uyurdu. Minnoş şimdi 4 aylık oldu bile. Malum büyüdü ağırlaştı biraz daha zor oluyo hep kucak ama 6 aydan sonra oturduğu için kucak istemez sanırım. Tadını çıkar sende ilk ayın 🥰 minicik daha öp kokla, uyut koynunda, tuvalete o uyuyunca koşa koşa git gel 😃 başka türlü olmuo.