2 yas sendromuna gırdı resmen herseye aglıyor aılelerden uzak memleketteyiz eşimin meslegınden kaynaklı cocukla pek ılgılenemıyor hic gormedı gunler oluyor tek basına su 2 yas sendromuyla bas etmek zorundayım amaa bazen cok zorluyor 🥺sizler nasıl yapıyorsunuz