Minikkus14 Arkadaşlar bana bu kangurudan hediye geldi kullanımı rahat duruyor ama bebek yüzü dışarı bakar pozisyon için tedirgin oldum rahat oluyor mu dışa bakan pozisyonda memnun musunuz acaba
yusufmertmom Minikkus14 ben hiç memnun kalmadım. Tek başına gitmiyorsun falan sevmedi oğlum. Başka marka aldım onu sevdi
__september__ Minikkus14 ayy ben kullanmıştım bu kangurudan. Cok rahat etmiştim. Markete oraya buraya 😂 yüzü dışa dönük kullanıyodum bi sorun yaşamadık. 🌸
yusufmertmom Minikkus14 tek başına giyemiyorsun canım maalesef. Britax aldım ama şuan satışı var mı bilmiyorum
Minikkus14 __september__ ay içimi rahatlattınız peki yüzü dışa dönük kaç aylıkken kullanmaya başladınız
__september__ Minikkus14 7 aylık falandı heralde tam hatırlamıyorum ama 8 aydan sonra kesin kullandığımı hatırlıyorum
Minikkus14 yusufmertmom ben bugün denedim giyebildim ama gayet rahat sadece dışa dönük denemedim tedirginim
yusufmertmom Minikkus14 dışa dönük daha çok seviyorlar aslında. Kaç aylık bebeğiniz yenidoğan kısmı var mı mesela
Minikkus14 yusufmertmom 3 aylık olcak bir kaç güne daha küçük dışa dönük için ama paça arası biraz geniş gibi dışa dönük bacakları çok açık durur canı acır mı acaba diyorım