Kızım 2 ay 21 günlük kolunda bacağında kırmızı lekeler çıktı hastaneye götürdüm sicaktan olmadıgını söyledi ve kan tahlılı yaptırdık bırsey çıkmadı sonra idrarla kan istedi kan hastalığından korkuyorum internetten çok arastırdım rabbım kimseye gostermesın tabi sizce ne olabılır ?