Sevgili meslektaşlarım bebeğim 6 aylık ve eylülde göreve başlayacağım , eylülde 9 aylık olacak inşallah . Okulum yakın olduğu icin bebişimden ayrılmış kaygısı yaşamayacağımı düşünüyorum . Siz ne zaman kac aylıkken başlayacaksınız ? Aslında 2 sene ücretsiz izin almayı düşünüyordum ancak bütçe olarak yetişmek zor olduğu icin tek maaş ile bebek başlı basına bir maddiyat gerektirdiği icin mecbur başlıyorum . Sizler ne düşünüyorsunuz?
(6 aylıkken başlayan bir arkadaşa sordum: hic vicdan yaptın mı oğlum daha küçük , keske ise baslamasaydım dedin mi diye sordum . Yok aksine okul kafamı dağıttı iyi geldi dedi . Sadece okul ev bebek zorladı dedi . )