adenmoms Bebeğim 40 günlük , kakasını yapamıyor çok zorluyor Ama sadece gaz çıkarabiliyor . Kaç gün yapamaması normaldir acaba . Ikınıp yapamadıkça ben üzülüyorum. Anne sütüyle besleniyorr
muallimebiranne adenmoms tuvalete tutar pozisyonda bebeği tutun rahatlar yapar sırtını kendinize dayayıp ayaklarından tutun ben öyle çok fayda gördüm
AysimaMira adenmoms bnm bebegim 47 günlük doğduğu günden. Beri 5 günde bir yapiyor goturmedigim Dr kalmadı ama doktorlar 10 güne kadar normal diyor ama bnm doktorum maflor diye probiyotik bir damla verdi bağırsak düzenleyici hergun 6 damla 1 ay onu kullancam 15 gün oldu kullanali çok iyi geldi şimdi 2 gün üst üste yaptığında oluyor 3 gün sonrada ama gaz sorunumuz çözüldü çok rahat gaz çıkarıyor şükürler olsun 🤲
asdmoms Biz de çok yaşamıştık o problemi 10 güne kadar normalmiş aslında ama ıkınıp yapamıyınca içim gidiyodu benimde .ebe göğsüne zeytin yağı sür o şekilde emsin demişti ve cok da etkisi oldu