meg2022 valla benim için çok iyi olur adet olmasam bu sıcaklarda zaten uzun bir süre çocuk istemiyorum Allah korusun hem benim için hem çocuk için zor onunla ilgilenemem edemem bu sıcaklarda evde zıbınla geziyor azcık terlese hemen isilik sürekli yıkamak lazım geçen yazda ben sabah akşam yıkıyordum duru suyla ataklar sendromlar ardı arkası kesilmiyor zaten😅