25 aylık oğlum bezlenmek istemediği için Bi haftadır çiş eğitimi veriyorum. İlk günler kaka çişi altına yaptı. Bi kaç gündür çişini klozete yapmaya başladı. Kakasını yapmak istemiyordu. Klozete nihayet bugün yaptı🤩 artık öğrendi sayılır mı tecrübeli analar. Kurtuldukmu sizce bezden