Miran-pozan22 Arkadaşlar bir aylık oğlum var doymuyor Hangi mamayı öneriyorsunuz ama gaz yapmayacak olan hip organik mamayı kullanıyordum ilkaylarda Hani ilk haftalarda bir şey olmuyordu şu an içirdiğimde kusuyor
Edagg Miran-pozan22 sma comfort kullan canım benim bebeğime kabız yaptığı için değiştirdim biZede hipp iyi geldi gaz olayıysa dr söylemişti 3-4 haftada başlar 2. Aydan sonra giderek azalır demişti her mama gaz yapicak yani mamayı çok çalkalama köpük köpük olursa köpüğünü al çay kaşığıyla karıştır
Pnaar34 Miran-pozan22 sma ve similac kullandim sma gaz ve kabizlik yapti similacta hicbir sorun yasamadım kilo alimi da güzel
Mutluanne1 tugbac bense sma optipro kullanıyordum çocuğum kolik olduğu için sma comfort tavsiye etti suan onu kuaniyoruz
tugbac Buseozdemir evet emziriyorum. Ben marketten alıyorum ama orda yoksa siz internetten veya eczaneden bulabilirsiniz.
Demeteymenim Evolvia similac aptamil butun mamalari denemis biri olarak en son sma optiproda kaldik hem gaz yapmiyor hemde doyuruyor. Gerçi her bebek farklidir bebek kendisi seçiyor mamayi ☺️
290818 Miran-pozan22 her mama her bebekte değişkenkik gösterir bunu deneyerek öğrenirsiniz ancak biz sma kullanıyoruz çok memnunum
minikkoalammmm Miran-pozan22 doğduğundan beri sma optipro kullanıyorum gayet memnunum kızım 7 aylık şuan ilk doğduğundan beri de gazlı bir bebekti