Tonrikanne Bebeğim 6 aylık olacak Prima premium kullandım hep ama 1 hafta önce alayım dedim 😱 böyle oldum aşırı fiyat artmış Bende çılgınlık yapıp canbebe aldım 9-10 saat rahat kalıyor gece Ne sızma yaptı ne lastik izi ne pişik Hatta premium da koku gelirdi dışarı bunda o da yok Bi deneyin derim