incismom edanur_dilek20 damaryolunun sürekli açılıp bebeğin canını yakmaması için ve büyük ihtimal damarları zor bulunuyordur ondan katater açılır. Canını sıkacak bişey yok canım geçmiş olsun sağlıcakla
Irmakprensesinannesi edanur_dilek20 33 haftalık 1865 gr doğdu 12 gün kuvezde kaldı bastan ayaktan damar yolu acmislardi sonra kola almışlardı hiç korkmayın onlar bizlerden daha güçlüler şuan kziim 10 ay 4 günlük bayağı kucuk cadiyuz istemediği bisi varsa vallahi kendisi yırtıyor ama büyüyorlar😁🙏sağ salim İnş bebginizi kucağınıza alırsınız İnş
Nurdanderin Benim bebeğim de 11 gündür küvezde ilk ayağından açılmıştı iki gündür de elinden açmışlar antibiyotik tedavisi bitti ama kğvezde olduğu sürece ani durum için damar yolu açık kalıyor
TwinsmomDA edanur_dilek20 Damar yolu bulamamışlardır o yüzden takıyoladıdr aslında daha iyi sürekli damar yoku aramaktansa o iyidir.